איך ליצור את המטבח הייחודי שלכם

אז איך ליצור מטבח בדיוק כמו שאתם רוצים, מדויק לאופי ולסגנון שלכם. הכנתי לכם חמישה טיפים ליצירת האווירה המושלמת במטבח.

     

.טיפ ראשון ובעיניי החשוב ביותר, כי ברגע שתיישמו אותו הכל יזרום טוב יותר

1. סיעור מוחות. תחשבו מה אתם רוצים שהמטבח שלכם ישדר

חמים ואינטימי נקי ומודרני צבעוניות משוגעת סקנדינבי מואר

הכל הולך, רק תחליטו מה הסגנון שלכם לפני שאתם מתחילים לתכנן וכמובן לפני שאתם סוגרים עם נגר או חברת מטבחים.

2. השראה. לכו לאולמות תצוגה, תסתכלו על תמונות או פריטים במטבח שאתם אוהבים. תסתכלו על הצבעים של הבית שלכם ותאגדו את כל המידע לתיקייה במחשב או בקלסר. זה הולך להיות חלק בלתי נפרד להחלטות שבדרך וליצירת מטבח הרמוני המשתלב עם שאר הבית.

3. דלתות וידיות. דלתות וידיות זו תורה שלמה, והטיפ שלי אליכם זה להתחיל בידיות. כן כן, הדבר הקטן הזה שתמיד נראה לאנשים חסר משמעות. האם הידיות שבחרתם מתאימות לסגנון ולצבעוניות שבחרתם? ואולי גם תחליטו שאתם לא רוצים ידיות חיצוניות אלא דלת עם מנגנון לחיצה חשמלי. וואו יש כל כך הרבה ידיות בעולם הזה אינטגרליות, ידיות כפתור חמודות,ידיות מאורכות, מברזל, מאלומיניום, מעץ, אין ספור צורות וחומרים. ברגע שבחרתם ידיות הדרך לבחירת הדלת הרבה יותר קלה, תיצמדו לסגנון שלכם. מאוד קל להתבלבל מהשפע היום, אז רבותיי נא להתמקד.

4. משטחים וחיפויי קיר. לעיתים אנשים חוטאים ולא בוחרים באותה נשימה את משטח העבודה וחיפויי הקיר. תמיד לבחור יחד את המשטח ואת חיפוי הקיר, תחשבו איך כל החומרים והצבעים שאתם בוחרים הולכים יד ביד עם הסגנון והקונספט שבחרתם.

5. תאורה איך לא, התכשיטים של הבית. פה חוק השלישייה תקף, תאורה כללית למטבח תאורה למשטח העבודה תאורת אווירה

חשוב מאוד, לא לשכוח לסמן לקבלן בתכנית העבודה איפה תרצו את גופי התאורה.

מקונספט יצירתי למטבח המושלם שלכם!

תכנון מקדים הוא חשוב ותורם לקבלת החלטות נכונות, תכננו הכל עד הפרט האחרון, עד רמת גובה ומיקום השקעים ולא לשכוח לוודא שהכל נכנס לתקציב שלכם.