מראה שעל הקיר, מי המיטה הכי יפה בעיר?

אז החלטנו אני והחמוד הפרטי שלי לרכוש את ה-מיטה שאנחנו חולמים עליה המון זמן, מיטה שתהיה מפנקת. שנכנס לתוכה ולא נרצה לצאת (למרות שחייבים, הקטן מתעורר בשעה 5:40 כל בוקר) מיטה שנשקע בתוכה, אבל לא רכה מדי וגם לא קשה מדי, כזאת שמדויקת לנו. אז כיאה למעצבת פנים, תרתי אחר האחת המושלמת.

קבלו את החמישייה המנצחת שלי

 

החכמה

את מיטת AUPING של הולנדיה אתם מכירים, ובכן ההולנדית המרעננת הזאת מתאימה לכל אלה שאוהבים עיצוב מינימליסטי עם קווים נקיים ואסטתיקה מופלאה. היא מגיעה בשלל גוונים לבחירתכם עם שולחן צד BUILD IN , ממש לישון בתוך יצירת אומנות עם עיצוב מיוחד וגימורים מושלמים.

אז למה חכמה? כי היא גם עשויה ממאה אחוז חומרים מתכלים, גם בעלת טכנולוגיה חכמה כך שהיא מושלמת לשינה בריאה ובנוסף לכל זה היא יפיפייה אמיתית. תשפטו בעצמכם

הדרמתית

אז ככה, דמיינו את עצמכם נכנסים לחדר שינה סופר אלגנטי, בוטיקי ודרמתי. ושם באמצע החדר עומדת לה LULU  המיטה של SIMPLY WOOD. קטיפתית ומלטפת עם ראש קפיטונז' ורגלי עץ , אלגנטית שכזאת, יוקרתית אך לא עמוסה, מוקפדת ועם זאת חמימה ורומנטית.

בחיי שהיה בא לי פשוט לשקוע בה

צלם: אוהד רומנו SIMPLY WOOD

 

המכשפת 

קבלו את המכשפת של וישס הלוא היא מיטת ANNA 

חזקה ונוכחת, מלכותית ומכשפת, חושנית ומלאה בסטייל, פאנקית כזאת, עומדת לה על רגלי הברזל הדקיקות שלה. 

שתדעו לכם שאם אתם חומדים בה, שהיא לא באה לשבת בשקט בפינה בחדר. היא במרכז לא מתביישת ולגמרי יש לה מה לומר, כזאת היא ANNA מיטה מברזל טבעי מחוספס עם כתר פליז מוזהב על ראשה, כיאה למלכה.

צילום: ניקי ווסטפל VICIOUS

 

השבטית

מלאה בעומק ואופי, ממוחזרת, עם קונטרסטים של עץ חם ומתכת קרה, של שבטיות ותעשייתיות . מיטת TUAREG בהשראת שבט רועים נודדים בסהרה של VASTU תפיץ חום  ונשמה לחדר השינה.

עשויה עץ טיק ממוחזר וברזל ולגמרי מושפעת מהטקסטורות של מדבר הסהרה.

VASTU-home gallery

 

הנורדית

היא רגועה ומינימליסטית, מחוברת לטבע, עדינה ורכה ויש לה יופי סקנדינבי שכזה, שמהווה את השילוב המנצח בין הפשטות האלגנטית של העיצוב הנורדי, לבין נוחות וסטייל קסום.

היא מתאימה בדיוק להשלמת האווירה- כזו שיוצרת תחושה נעימה ומזמינה בחדר השינה. המיטה של תומיק עשויה מעץ .אלון מבוקע, שיעניק לכם שנים רבות של שינה רגועה ושלווה

צילום: בועז לביא -תומיק רהיטים מיוחדים

אז איזו מיטה בחרנו אתם שואלים, תמונות בקרוב :-)