לא על המרצפת לבדה

היה היה זוג צעיר מצפון הארץ שקנה דירה ישנה והחליט לשפץ אותה. הזוג שקד ועמל, הם הכינו תכניות, קראו באינטרנט, בחרו קבלן והשקיעו את מלוא מרצם וכספם בשיפוץ המיוחל. והנה הגיע היום וצריך לבחור ריצוף וחיפויים, הם עברו כל חנות קרמיקה באזור, ולבסוף הגיע הרגע המיוחל והגיעה ההחלטה. אז הם בחרו חיפוי למטבח, ריצוף לחלל הבית, ריצוף לחדרי שינה, ריצוף לחדרי מקלחת וכמובן חיפויים לחדרי המקלחת אה, והם גם החליטו לחפות קיר מגניב בסלון

נרגשים וקצת לחוצים, התחיל השיפוץ. והנה הגיע יום הריצופים, הקבלן מתקשר לזוג ושואל אותם בחגיגיות איזה רובה הם רוצים "אנחנו סומכים    עליך, תשים מה שנראה לך מתאים". פה אני עוצרת ואומרת לכם, את הרובה בוחרים ביום קניית החיפויים, יש מנעד רחב של צבעים וגוונים שניתן  לבחור מהם אז אל תחכו לרגע האחרון.

לרובה יש מרכיב חשוב בנראות הסופית של הריצופים והחיפויים וכדאי לדייק את גוון הרובה לרקע האריח

קבלו כמה טיפים נפלאים של גל לוי יכין מנכלית א.א קרמיקה,

  • תחשבו מה האוירה שאתם רוצים ליצור- גוון הרובה הנבחר יכול לשנות את אופי הריצוף/ חיפוי ולא להיות תואם לציפייה המקורית. לדוגמא: אם בוחרים אריח אפור בהיר מבריק ורוצים לקבל משטח הומוגני, והרצף ישים לכם גוון רובה מעט כהה מצבע האריח אז הריצוף יקבל בעצם המון מסגרות במקום משטח רציף שאותו תכננתם ובעצם תקבלו אפקט הפוך ממה שתכננתם.

  • הרובה המומלצת לפנים הבית היא רובה צמנטית אנטיבקטריאלית, של חברה איכותית כמה שיותר על מנת שתהיה מדויקת מבחינת הגוון. בנוסף רצוי לפתוח מינימום פוגה למראה מדויק יותר (בדירות קבלן המינימום הוא 3 מ"מ). פחות פוגה פחות רובה.

  • וטיפ אחרון חביב, בזמן רכישת האריחים חשוב מאוד לציין את צבע הרובה שנבחר בתכנית עבודה המיועדת לקבלן- לא לשכוח מספר גוון צבע ושם חברה.

אז לסיכום, אל תשכחו את גוון הרובה כשאתם מגיעים לחנות קרמיקה