שיפוץ בכפר יונה

Before

אני מאוד אוהבת את הפרויקט הזה, בעיקר בזכות זה שהתכנון היה די זהה למקור, אבל המהפך והשינוי העיצובי היה מאוד גדול. בכניסה לבית הוספנו קיר גבס כדי לייצר איזושהי מבואה עם אחסון וזהו כל השאר היו שינויים קוסמטיים. הזזנו מיקומי תאורה, החלפנו מיקום טלויזיה, ועוד כמה תוספות של נקודות חשמל.

הדמיות

לפני שיצאנו לדרך הכנתי ללקוחות הדמיות, לוח השראה וכמובן תכניות עבודה לשיפוצניק שליווה את הפרויקט

מבואת כניסה

מה אתם רואים כשאתם פותחים את הדלת בבית? כשהלקוחות קיבלו את הדירה לא היה קיר בכניסה, הוספנו אותו כי היה חשוב להם שיהיה מקום לכל החפצים הקטנים, למעילים תיקים ומטריות וכמובן שתהיה מראה קטנה. את כל מערכת האחסון קנינו באיקאה ואת מידות הקיר בנינו על פי גודל הארונות שרצינו וככה זה קיבל מראה של ארון COSTUME MADE במחיר של איקאה. שילבתי את יחידת KALLAX עם מגרות למפתחות, מכתבים ושאר שטויות ובתחתית סלסלאות ראטן. משמאל ארון PAX בשילוב של דלתות BERGSBO עם זכוכית חלבית, מאחורי הדלתות מתלה ומדפים נשלפים לנעליים. בשילוב של טפט מקסים ומראה, יצא מושלם הלקוחות מרוצים וגם אני!

פתוח ומואר

איזה כיף זה לראות תמונות של לפני ואחרי. אין על שיפוצים!! אתם זוכרים איך הבית היה נראה לפני? אם לא, תגוללו למעלה..... הכל היה הפוך פינת האוכל הייתה בצד השני, הצבעוניות הייתה שונה לגמרי. ושבועיים אחרי החלל פתוח, נעים, פרקטי ומואר.